Dobrý deň,

s veľkou pravdepodobnosťou ste sa na túto stránku nedostali náhodou. S takou istou pravdepodobnosťou hľadáte nejakého divného človeka, ktorý si hovorí copywriter a tvári sa, že vie písať. Takých nás tu je plno a niektorí sa vedia tváriť naozaj dobre. Ale to stále nie je odpoveď na otázku prečo ste ešte neprestali čítať tento článok.

Ak hľadáte niekoho, kto Vám zrecykluje miliónkrát použité PR články a zákazník si tak vyberie tú Vašu len preto, že sa mu už nechce čítať tie isté veci dokola, prosím, neoslovujte ma. Neviem, ako sa recyklujú miliónkrát použité PR články, ani čo presne tie PR články sú.

Možno by som mala uviesť prečo by ste ma teda osloviť  mali.

Mnohé firmy si dnes neuvedomujú, že zákazník nehľadá robotom napísaný text, ktorý mu odrecituje básničku o tom, že ich výrobok, resp. služba JE dokonalosť sama o sebe. Potenciálni zákazníci totiž chcú vedieť (podobne ako Vy teraz), PREČO tomu tak je. Preto podľa môjho skromného názoru by malo z Vášho článku páchnuť (alebo ak chcete voňať) niečo viac. Mal by byť zapečatený menom Vašej firmy tak, ako kedysi tí najváženejší pečatili svoje dokumenty.

Keďže ste ešte stále neprestali čítať, znamená to, že Vy si to všetko uvedomujete a chcete niečo iné. A od toho som tu ja. Som perfekcionistka, ktorá sa snaží zanechať dojem, ovplyvniť názor, zmeniť svet. No okrem toho som aj študentka a tieto dve charakteristiky si v niektorých stránkach nerozumejú. Hlavne po tej finančnej. Preto to všetko (možno aj práve teraz) uskutočňujem prostredníctvom do viet usporiadaných písmeniek.

Ak Vás zaujala aspoň jedna myšlienka, tento článok nebol zbytočný. A ak som Vás zhodou okolností zaujala ja, bude mi cťou podieľať sa na tvorbe VAŠICH textov.

S pozdravom,

Vaša potenciálna copywriter

Share →